2009. november 18., szerda

VoiceThread

Ez nagyon jó móka! Amire már napok óta készültem, most végre kipróbáltam! Egyelőre csak a lecke végén található ablakban kommentáltam a diákat. Mivel Marikának sem ment a sima hangkomment, így én is maradtam az írásnál, már csak azért is, mert Robi pedig azt írta, hogy egyes karakterek (pl. ő) is csak akkor működnek, ha nem beágyazva kommentelünk. Én pedig ugyebár beágyazva néztem a képsor, ráadásul nekem sem sikerült ő betűt írnom! Viszont megnyugodtam, hogy ez nem az én bénaságom, nem is boszankodok miatta.
Amit nem tudtam viszont, hogy mit kell csinálni az utolsó oldalon, mert megint angol gombok voltak, és nem tudtam, Robi mit szeretne még. Mintha valami pluszt várt volna, beágyazás, elküldés, de nem volt számomra világos. Bár ez az én angoltudásom hiányossága. :( Néha előjön.
Érdekes volt az a kérdés, hogy őszintén nyilatkounk-e meg a fórumokon, a blogunkban. Azt hiszem, ez azért furcsa számomra, mert nem szeretek alakoskodni, nem is tudok. Alapvetően kedves vagyok, de így kedvesen is megmondom, ha nem tetszik valami. Bár így sokan nem veszik észre, hogy gondom van. Itt viszont rögtön reakciót sikerült kiváltanom, amikor kitörtem, és nagyon jól esett, hogy nem megdorgáltak, leszídtak, hanem segítő, bátorító írásokat kaptam.
Ami ezt a VoiceThread-et illeti, ha lesz egy kis időm, kipróbálom. Egy barátunk fia tőlem tanul olaszul, és a héten megbeszéltem vele, hogy ha sikerül összehoznom egy képsort, ő teszteli nekem, és beszámol arról, diákként milyen használni. A szerzett tapasztalataimat figyelembe véve fogom bevetni egyes csoportjaimban, ha olyan a téma. Egyébként ez a program a nyelvtanításhoz ideális, mert bármilyen témához találni képeket, és a diákok szeretik az újat, ha megkapják hozzá a szükséges háttérsegítséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése