2009. november 9., hétfő

Ismét gyarapodtam :)

Ma csak úgy kedvtelésből mentem fel a TeneGen oldalára, (lehet, hogy ez már függőség? Te jó ég! :)) ) és a Hírek rovatban bukkantam a mindmeister.com oldalra, ami gondolattérképek szerkesztésére alkalmas. Az előrelátó rendszergazda, Robi egy nagyon aprólékos videófilmet készített magyarázatként, de néhány segítő kocka után egyedül is sikerült kezelnem a felületet. És ha már egyszer felmentem az oldalra egy regisztráció segítségével, mindjárt el is készítettem egy kis gondolattérképet az egyik éppen aktuális témámhoz.
Szerintem nagyon jó lehetőség, bár arra még rá kell jönnöm, hogy tudom minden diákom számára elérhetővé tenni. Hiszen nem biztos, hogy mindenki szeretne regisztrálni. Bár az iskolai szerverre talán fel lehetne tenni pdf-formátumként vagy képként, még ha bizonyos funkciókat el is veszít. Sebaj, ezt már kitalálom! A fő, hogy ma megint tanultam valamit, ami ráadásul tényleg hasznos.
Egyébként a tavalyi tanévben egy tanulásmódszertannal foglalkozó képzésen vettem részt, ott nagyon jó szívvel ajánlották a tudás rendszerezésére a gondolattérképet. Most pedig tessék, itt a digitális változat. Mi kell még!? Képzések, ha találkoznak... :)
Amúgy a házi feladatomat szombaton elkészítettem, a tudásszintmérő kérdőívet is kitöltöttem másodszor is. Ismét fejlődtem! Sőt, most saját magamat is legyőztem! Ez az igazi teljesítmény! :)
Most pedig várom a folytatást, mert a Mérföldkő című fejezet nagyon titokzatos, azt írja: Hamarosan... Mint egy mozifilmreklám:)
Most nem olvasok előre, mert félek, újra vissza kell térnem, mivel valamit később töltenek fel. Lassan járj... tartja a mondás is, és akkor csak egyszer kell mindent megcsinálni!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy ajánlottad az oldalt. Én is regisztráltam magam, tetszenek a lehetőségei.

    VálaszTörlés