2009. november 4., szerda

Nyugi!!! :)

Megfogadtam, hogy ma nem írok semmit a blogomba, de ez olyan mint a drog, nem lehet leszállni róla...
Tegnap meglehetősen negatív hangulatban zártam a tanulást, amire többen is reagáltak, különböző fórumon, de egyformán pozitívan. Mindannyian azt sugallták, hogy ne keseredjek el, álljak talpra, fussanak neki még egyszer, és egyébként is: csak nyugi! :)
Igazából most csak azért írok, hogy jelezzem, helyreállt a lelki békém, délelőtt felmentem arra az ominózus oldalra, és örömmel jelenthetem; megtaláltam a fülecskét, amit használni kell!!! Ezt tegnap nem vettem észre, biztosan a technika ördöge akart megviccelni! :( Buta vicc!
És ha már megtaláltam a fülecskét, ahol fel lehet tölteni a kiválasztott oldalt, mindjárt mellékeltem is egy olyan honlapot, ami szintén hasonló ugrópont, mint a del. icio.us, én szívesen használom, mert sok feladatbázis érhető el rajta keresztül. Tudom, hogy ezzel nem segítettem sok tanfolyamtársamnak, mert számomra a jó forrás azt jelenti, olasz nyelvű anyaghoz jutok. Illetve, persze, jó más is, de a munkámhoz elsősorban erre van szükségem.
Robi, a rendszergazda a tegnapi blogombejegyzésemhez fűzött néhány segítő sort. Nem tudom, hogy tudnám őt elérni, remélem, beleolvas még a naplómba! Ő írta azt, hogy ennek a tanfolyamnak közösségépítő feladata is van, hogy megtanuljunk együttműködni. Neki szeretném jelezni, hogy már kaptam segítséget olyan tanfolyamtársamtól, akit csak innen a netről, a blogján, fórum-hozzászólásain keresztül ismerek. Egyébként tegnap ő is reagált a bánatomra. :)
Az pedig kimondottan pihentetően hatott rám, hogy megtudtam, ma lazíthatok egy kicsit, mert a határidő kitolódott a jövő hétre.
Azt hiszem mindenki nevében mondhatom: KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!

2 megjegyzés:

  1. Felüdülés volt Téged olvasni :)!

    VálaszTörlés
  2. Természetesen továbbra is fogom olvasni a naplódat!
    Igazán örülök, hogy a "tippem" ilyen hamar bevált és kaptál segítséget a többiektől.

    Ezzel kapcsolatban csak annyit még, hogy szerintem egy jól működő online közösség kialakulása nagyon ritkán történik meg spontán módon, azért valamit tenni kell!
    Azt viszont már nem én mondom, hanem egy témával foglalkozó kutató, hogy:
    "Ha viszont egyszer az elektronikus tanulás gyümölcse-ként létrejön egy ilyen csoport, működése során meghaladja minden más oktatási szervezet korábban ismert hatékonyságát."
    Tapasztalatból mondhatom, ez így van!

    VálaszTörlés