2010. január 26., kedd

Power Point

Ma feltöltöttem a prezentációmat, melyet a "Bar italiano" témakörben készítettem.
Igazság szerint hiányos lett, mert valamit elfelejtettem beilleszteni. Hazavittem ugyanis a tankönyvet, melyből szükségem lett volna egy árlapra, amit be kellett volna még szkennelni. Én azonban, finoman szólva, nem vagyok a szkenner nevű szerkentyű barátja, így ez a feladat a páromra várt. Addig a különböző oldalakat szépítgettem, egyéni animációkat állítottam be rajtuk, egy oldalt még beszúrtam, ahol előjön az előző olda feladatának megoldása is. Aztán, annyira megtetszett a művem, hogy meg is feledkeztem a hiányzó árlapról, és feltöltöttem a feladatot. Csak amikor a párom hazaért, jutott eszembe a dolog. :(
Most már mindegy, mert az a bizonyos oldal kicsit furán hat, csak a feladatkiírás és a hanganyag érhető el rajta, alattuk pedig egy nagy üresség. Így jár, aki kapkod, és hagyja magát elragadni a munka hevében!
Jó lecke volt, egyértelmű, hogy komoly munkát ilyen tempóval nem lehet végezni. Az az igazság, hogy kicsit frusztrál a tény, hogy van egy hét lemaradásom, bár most éppen abban reménykedem, hogy a modul végére utolérem magamat.
Már belekukkantottam a szinopszis anyagába is, de azt alaposan átgondolva kell elkészíteni, nem lehet kapkodva. Talán a hétvégén sikerül időt szakítanom rá, és jól átgondolva a terveimet sikerül majd egy egészen csinos anyagot kiagyalnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése