2009. október 26., hétfő

megnyitottam

Azt hiszem, elkészült a blogom első verziója. Mindjárt kettő is, mert véletlenül kétszer kattintottam rá valamire. Velem ez időnként előfordul, de ez általában nem veszi el a kedvemet. Amit informatikából tudok, azt autodidakta módon szedtem össze, néha informatikus kollégáktól kérve segítséget, máskor páromhoz fordulva tanácsért.

Úgy gondolom, egy blog megnyitása diákjaim egy részének "nem nagy ügy", de egy tanárról már nehezen feltételezik. Nemrég azzal vívtam ki elismerésüket, hogy egy magam gyártotta kis feladatlapon minden beírandó szónak azonos méretű helyet gyártottam. Ez egy informatika tagozatos osztály, és nem is tudják elképzelni rólunk, tanárokról, hogy mi is "haladunk a korral", hogy néha "kockulunk" - ahogy ők mondják. Azt hiszem, ha megtudnák, hogy van egy blogom, ismét nőnék a szemükben!

Tulajdonképpen nem is olyan rossz ötlet - osztályfőnökként leírni az osztályban, az osztállyal történteket, amihez a diákok is hozzátehetik gondolataikat, véleményüket. Valószínűleg ez egy olyan lehetőség, ami vonzaná kis "kockáimat", és később visszaolvasva szép emlékeket is előhívhat. Hát, ha lesz energiám a tanfolyam mellett, lehet, hogy meg is csinálom!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon jó!
    Látod már van ötleted a mindennapi alkalmazására is.
    Ez ezért jó, mert a tapasztalatokat meg tudjuk beszélni, és a jól bevált ötleteket érdemes átvenni.
    Csak irogasd a naplódat, mi pedig beleolvasunk a feljegyzéseidbe!

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika!

    Eddig nem igazán láttam értelmét bármiféle blognak, de osztályemlékeknek tényleg nagyon jó. Sőt! A volt osztályomnak nyithatnék egyet, hogy kivel mi történt az érettségi óta...
    Üdv, ismeretlenül is:
    Kati

    VálaszTörlés