2009. október 28., szerda

lazítás

Ma nem sok mindent csináltam a programban. Igaz, időm sem sok volt. Azt hiszem, ma érlelgetem magamban a gondolatokat, amiket a hét végén leadandó feladatomba fogok beleírni. Az is igaz viszont, hogy itt-ott már leírtam őket, lévén több agórás fórumon is tettem bejegyzéseket.
Tulajdonképpen néhány Ctrl+C és Ctrl +V segítségével össze is lehetne rakni, de az olyan stílustalan, hol marad a kreativitás, amit magaménak vallok? Szóval, ma érik a sok gondolat, aztán holnap reggel nekiülök.
Kész szerencse, hogy szünet van. Már elgondolkodtam azon, hogy kezdek a hálózat fogjává válni, mert elég sokat bolyongok a rendszerben. És még én szólok néha egy-két diákomnak, amikor látom a piros szemüket, hogy nem kellene annyit a gép előtt ülni.
Mi lesz velem a tanfolyam végére?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése