2009. december 29., kedd

Ismét a hálón

Ma hosszú kihagyás után visszatértem a Tenegen berkeibe.
Jól esett a kikapcsolódás, bár tennivalóm volt elég. A karácsonyi készülődés nálam mindig komoly haditervet igényel, mert a beszerzendő ajándékok mellett mindig vannak apróbb kereatív ajándékaim is, amelyek elkészítése időt igényel. Nem beszélve a több doboz aprósütiről, melyek különböző családtagjaink karácsonyfái alatt landolnak évről-évre. És persze az osztályom feneketlen gyomrában. Azt hiszem, minden közeli ismerősömet végtelenül elrontottam ezzel a süti-ajándékozós szokásommal. Nem is tudom, mi lenne, ha egyszer elfelejteném?!
A karácsonyfa illatától körbelengve, ma leültem, hogy elmélyedjek végre a Mahara titkos kamráiban. Miután megnéztem Robi videójának első felét, szépen lassan feltöltögettem adataimat, megformáltam a profiloldalt. Nem is nagy ördöngösség! Holnap majd folytatom a megmaradt videókkal, meglátom, milyen feladat vár még rám.
A Tenegen oldalán pedig Marika új képzési áttekintésére bukkantam, ami jól mutatja, milyen sok kihívás vár ránk az új esztendőben. Kicsit megrémített a feladat, de bízom a minket körülvevő segítőkben, és abban, hogy egymást is tudjuk segíteni, motiválni. Egy-egy apró ötlet a társaktól mindenkit a jó irányba repíthet, mint egy varázsszőnyeg.
Kívánok hát a 2010. évre mindenkinek egy olyan varázsszőnyeget, mely elrepíti őt a jó irányba, és nem csak a Tenegen keretein belül, hanem élete legszemélyesebb részeit illetően is. Úgy hiszem, hogy a mai világban nagy szükségünk van a pozitív erőkre. Kívánom, hogy mindannyian találjunk rá azokra a forrásokra, melyek feltöltik lelkünket ezekkel az erőkkel, amikor hiányoznak belőlünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése